Tips Borstversteviging Oefeningen

Over borstversteviging gesproken.  Het is absoluut geen schande toe te geven dat je graag stevige en vollere boezem wilt hebben. Hoewel het lastig is om grotere borsten te krijgen hebben we hier een paar tips voor je. Borstlift zonder een ingrijpende operatie. Om je borsten meer stevig te krijgen kun je een aantal borstverstevigings oefeningen doen. Volg daarom hieronder deze tips.

Versteviging van je borsten

Borstversteviging, Wil je grotere borsten?

Beste Oefeningen Voor De Borst:

Borstspieren kweken
Push-ups zijn niet alleen goede oefening voor je biceps, maar ze kunnen ook je borstspieren versterken.
Begin met niet teveel push-ups in een keer. Doe slechts 2 of 3 sets van 10 push-ups op een dag, als je het fysiek aankunt.
Als je nog nooit push-ups hebt gedaan begin dan met 2 sets van 5.
Je zal merken dat naarmate je dat elke dag doet je steeds meer sets kunt doen.

Borstversteviging Training

Push-up training:
Begin met je buik op de grond en je handen recht onder je schouders.
Duw langzaam je lichaam naar boven in een rechte positie door jezelf van de grond te drukken totdat je armen recht staan.
Laat je terug zakken zonder dat je buik de grond raakt. Houd je rug recht en herhaal dit minimaal 5 keer afhankelijk van je conditie.
Als dit te zwaar voor je is kun je beginnen met je knieen en onderbenen op de grond. Dit is nog steeds een geweldige workout voor je borstspieren.

Lift halters.
Ga naar een sportschool en vindt een goede begeleider die je kan helpen met lift halters. Dit is een ander soort oefening die je verder kan helpen met het versterken van je borstspieren. Het enige wat je hoeft te doen is gebruik te maken van zogeheten dumbbells die zwaar genoeg zijn om een goed resultaat te geven bij de training. Zorg dat je niet te zwaar tilt want de kans op een blessure is altijd aanwezig. Begin met 3 tot 5 kilo om mee te beginnen. Je kunt ook gewoon deze oefening thuis doen zonder een training bank overigens. Het voordeel van een sportschool is dat je altijd om hulp kan vragen als je niet ervaren genoeg bent.

Lift halters training.
Houd de halters (dumbbells) in beide handen met je handen rustend op je dijen. Je handpalmen naar beneden.
Til de halters in de lucht terwijl je je handen recht houd met je armen licht gebogen.
Zodra de halters boven je hoofd getilt zijn zak je ze weer rustig en langzaam naar beneden. Je moet de spanning van de gewichten op je borstspieren voelen.,
Probeer dit zoveel mogelijk te herhalen maar overdrijf het niet.

We wensen je veel succes met je Borstversteviging.

Lees hier over borstversteviging voor een grotere boezem te verkrijgen.