Gouden Tips voor Stevige Borsten

Had je vroeger stevige borsten en nu niet meer?  Onze borsten zijn ons heilig. Hier een aantal tips om ze in topvorm te houden!

Tip 1 voor stevige borsten

 

1. SMEREN HELPT!

Je lichaam insmeren met een hydraterende creme is altijd goed. Nog beter is een massage met een borstverstevigende creme of serum. Masseer je tere borsthuid met cirkelvormige bewegingen dagelijks in. Het helpt echt.

gouden tips stevige borsten

2. WARM WATER VERSUS KOUD WATER

Na de warme douche neem je nog een koude douche. Je gaat naar lucht happen natuurlijk maar het werkt ook goed voor je huid en daardoor ook voor je borsten. Het stimuleert de doorbloeding waardoor je huid strakker zal gaan aanvoelen. Als je eindigt met koud water zorg je er ook voor dat je porien sluiten. Na een tijdje ga je merken dat je borsten steviger beginnen aan te voelen.

3. STOP MET EEN EXTREEM DIEET

Een dieet helpt je afvallen en komt je figuur ten goede maar je borsten vallen ook af en dan blijft er niet veel van over. Als je dan stilletjes begint aan te komen worden je borsten wel groter. Echter de oorspronkelijke stevigheid ben je wel voor altijd kwijt.

Afvallen is prima maar doe het wel rustig aan. Geen extreme dieten. Per week een halve kilo eraf is prima maar niet meer om de schade aan je borsten te beperken.

Borstspier training

 

De laatste oefeningen voor stevige borsten

 

4. BORST OEFENINGEN

Er zitten geen spieren in je borsten. Toch kun je de borstspier die onder je borsten ligt wel trainen. Door deze training word je borstspier groter waardoor je borsten groter lijken.Belangrijkste oefeningen voor je borstspier.

Borst oefening 1: Plaats je handen tegen elkaar en breng je ellebogen op schouderhoogte. Druk je handpalmen stevig tegen elkaar en hou dit vijf seconden aan. Doe dit vijftien keer na elkaar en herhaal deze oefeningenreeks drie keer.

Oefening 2: Ga op handen en knieën zitten en plaats je handen op de grond, loodrecht onder je schouders. Span je buikspieren op en zak langzaam door je ellebogen tot je borst bijna de grond raakt. Zorg ervoor dat je rug mooi recht blijft. Kom terug in de uitgangspositie. Herhaal deze oefening acht keer.

Ook zwemmen, roeien en yoga zijn goede sporten om je borstspier te trainen. Draag tijdens het sporten altijd een sportbeha, die vangt een groot gedeelte van alle schokken op.

bestel grotere boezem pillen

8. BORSTVRIENDELIJK MENU

1. Matig zout gebruik. Voeding die veel zout bevat, doet je lichaam uitdrogen. Daardoor gaan je borsten opzwellen en gevoelig aanvoelen. Een droge huid is vatbaarder voor rimpels. Vermijd kant-en-klare gerechten, dat zijn vaak ware zoutbommen.

2. Drink melk: Combineer je borstspieroefeningen met eiwitrijke voeding. Eiwitten bevorderen namelijk de opbouw van spieren. Dagelijks een halve liter melk drinken is een prima manier om aan de nodige eiwitten te geraken. Drink niet meer melk dan dat, het teveel aan eiwitten wordt omgezet in vet.

3. Omega 3: Vette vis zoals zalm, tonijn en makreel zit boordevol omega 3. Omega 3 verbetert de tint van je huid, waardoor je decolleté er gezonder uitziet.

4. Vitamine E: Zet avocado’s, noten en spinazie op het menu. Die zijn rijk aan vitamine E, die de huid voedt en oneffenheden doet verdwijnen. Ook pijnlijke borsten voelen minder gevoelig aan. (Bron:.goedgevoel.be)